THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 21 May 2011

Salam Pengenalan...


Salam buat semua pengunjung blog seri badai ini.

Salam satu Malaysia pada pengunjung non muslim yang tertarik untuk singgah di sini juga. 
Seperti tuan rumah yang menerima kunjungan tetamu maka saya alu alukan kedatangan anda semua.Apa yang menarik atau luarbiasa tentang blog ini?

Tiada apa yang terlalu istimewa hanya di sini adalah ruang yang anda cari untuk membuat beberapa keputusan getir dalam hidup anda. 
Seperti yang kita tahu, walau bagaimana hebat latarbelakang yang kita ada, pengalaman hidup yang pernah kita rasa,pasti ada satu saat yang  membuat kita rasa buntu dan serba tidak kena. Kesan negatif itu bukan saja terbias pada tingkahlaku kita tetapi juga orang di sekeliling. 
Kesan pada emosi adalah yang paling meruntun jiwa. Bak kata pepatah Inggeris "I've done that n ve been there". Pernah buat itu dan pernah berada di situ merupakan sesuatu perkara yang kerapkali kita dengar dan alami. 

Betapa berat mata memandang berat lagi bahu memikulnya dan percayalah bahawa saya dan pasukan saya ikhlas untuk mendengar,meneliti serta melihat pilihan dan langkah yang boleh kami cadangkan untuk membantu anda membuat pilihan dengan kos melepas yang agak minimun.

Pasukan yang membantu akan kewujudan blog ini terdiri daripada tenaga profesional. Siapa mereka bukanlah penting tetapi anda yang memerlukan khidmat itulah yang paling utama. 

Kekadang.. waktu  dengan hanya melihat seekor merpati putih terbang rendah cukup memberi kita secebis ketenangan. 

Sehingga kita bertemu kembali....

0 comments: